Klanten generatie experts!
Conversatie Makers voor MKB+
Je weet hoeveel moeite het kost om online en met het relatiebestand omzetgroei te realiseren. Hiervoor heb je een stroom van aanvragen en gekwalificeerde afspraken nodig voor de accountmanagers. Maar hoe doe je dat nu op een goede manier? Deze vraag krijgen we dagelijkse in onze praktijk.
En dat is precies de reden waarom wij de Klanten Generatie Methode voor het MKB hebben ontwikkeld.
Hiermee brengen en houden we 24/7 de conversaties met online bezoekers en het relatiebestand op gang. Waardoor het aantal aanvragen en afspraken verdubbeld om de omzetgroei te realiseren.
Meer conversaties levert meer klanten op
Vind je digitale marketing ook zo complex? Met al die nieuwe platforms die elke dag op de markt komen…. Hoe weet je nou waar je je op moet focussen? Welke inspanningen geef je prioriteit?
Het is minder ingewikkeld dan je denkt. Als je meer wilt verkopen zal je met meer mensen moeten praten over je propositie, je dienst of product. Zodat zoveel mogelijk mensen weten wie je bent en wat je voor hen kan doen. Het is dus logisch om te investeren in het voeren van dit soort conversaties, zowel online als offline, zowel digitaal als 1-op-1. Dit is precies waar Klanten Generatie Experts het MKB+ mee helpt.
De Klanten Generatie Methode is gebaseerd op het See-Think-Do-Care model van Google. Dit model gaat uit van het centraal stellen van de klant (en niet het product).
Om de klant centraal te stellen is het van belang dat je in conversatie komt en blijft met die klant. Door middel van De Klanten Generatie Methode krijg je inzicht in de momenten waarop welke conversaties met welke relaties gevoerd moeten worden, en welke tools je daarbij kan gebruiken voor het beste resultaat.
Het inzetten van deze methode binnen je Marketing & Sales afdeling leidt tot minstens een verdubbeling van het aantal aanvragen en afspraken via je website en relatiebestand.
De meeste bedrijven hebben hun focus op verkoop van hun product.
Klanten Generatie Methode heeft focus op het 24/7 op gang krijgen en houden van conversaties met potentiële klanten om te verkopen.
Van passief wachten naar proactief conversaties beginnen
Met onze Klanten Generatie Methode helpen we je conversaties te beginnen en gaande te houden. Door middel van marketing automation en conversatie robots maken we van je bestaande (passieve) website een proactief instrument om leads te genereren. Daarnaast activeren en verrijken we je bestaande relatiebestand en zorgen we dat je top-of-mind blijft. Het resultaat is dat we daarbij vooral meer ECHTE menselijke gesprekken stimuleren.
Deze aanpak resulteert in minstens een verdubbeling van het aantal aanvragen en afspraken met leads en bestaande relaties.
Te verwachten opbrengsten
Lead groei
Stijging aantallen leads via de online kanalen, door proactief conversaties te starten.
Sales Qualified Leads
Aanleveren van gekwalificeerde warme leads voor accountmanagers om een offerte of verkoopafspraak mee te maken.
Optimale Funnel
Optimaliseren van de salesfunnel waardoor meer potentiële klanten aanvragen doen en afspraken willen maken.
Aandacht geven
Conversaties beginnen en gaande houden met alle contacten in het relatiebestand.
Data driven
Data verzamelen uit nieuwsbrieven, DRIP campagnes en online bezoek om personalisatie van nieuwe campagnes mogelijk te maken.
Ambassadeurs
Klanten als ambassadeur laten fungeren.
Groei Naamsbekendheid
Branding door structureel bij alle contacten de expertise onder de aandacht te brengen.
Segmentering
Opbouwen van klantprofiel om bijvoorbeeld adwords, retargeting en look-a-likes te optimaliseren.
24/7 opvolging
18+ maanden top-of-mind blijven bij potentiële klanten en automatisch de hot-leads voor je accountmanagers aanleveren.
Hoe realiseert Klanten Generatie Experts dit?
Wij versterken het Marketing & Sales team met raad en daad. We nemen bestaande tools en processen als uitgangspunt en vullen deze waar nodig aan. Er zijn dus weinig of geen aanpassingen aan de bestaande website of CRM nodig om onze aanpak succesvol te laten zijn.
Het is gericht op aantoonbare resultaten behalen en het overdragen van kennis en vaardigheden. De resultaten worden weer gebruikt om processen te optimaliseren.
De aanpak is zo opgezet dat de resources van de organisatie minimaal worden belast. Daarom werken we meestal vanuit ons eigen kantoor en onderhouden intensief contact via email, whatsapp en mobiel. Uiteraard overleggen en werken we op locatie als dat gewenst of noodzakelijk is.
Het inzetten van de Klanten Generatie Experts kan al vanaf één dag per maand. De tools die we inzetten zijn 24/7 aan het werk om de conversaties te beginnen en te onderhouden. Om resultaten goed zichtbaar te maken gaan we uit van een periode van minimaal vier maanden.
Goed om te weten: een nieuwe website of CRM is niet nodig. We maken gebruik van de huidige website en de bestaande tools. Ontbrekende tools implementeren we op naam van de klant of binnen onze eigen platform.
Geschikt voor MKB+
Marketing & Sales versterking door ervaren MKB marketeers met ervaring in gebruik van digitale tools, voor een uiterst aantrekkelijke tarief. Die de benodigde vaardigheden en tools inzetten om de conversatie met websitebezoekers en het relatiebestand te beginnen en gaande te houden.
Het resultaat is meer aanvragen en afspraken met warme, gekwalificeerde leads, waardoor je in minder tijd meer omzetgroei gaat realiseren.
Geen of een beperkte marketing of sales afdeling hebben.
Complexe producten die veel uitleg nodig hebben
De noodzaak inzien van digitale transformatie, omdat datagedreven zakendoen de toekomst heeft
Top-of-mind bij al hun relaties willen blijven
Ervaren dat 80% van hun leads niet binnen 2 maanden kopen, maar langer nodig hebben
Meer leads willen genereren
Ervaring met datagedreven tools willen opdoen om de beste keus voor hun bedrijf te maken
Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Disclaimer |Coöperatie Klanten Generatie Experts U.A. © 2017-2020